Post by fuzmolisavwealth on Mar 9, 2022 20:27:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Marble Puzzle Shoot ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Marble Puzzle Shoot IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel niveau ▞▞▞
▞▞▞ Marble Puzzle Shoot 2022 version ▞▞▞
Doe ver Ik heb genoten van het spel, maar ik zit op niveau 1670 en ik heb drie dagen hetzelfde niveau gespeeld en er zijn nog twee niveaus om het spel te voltooien, maar om de een of andere reden speel ik 1670 steeds opnieuw . Is er een reden of een bepaalde score die ik moet maken om naar 1671 & 1672 te gaan?
Leuk maar te veel advertenties
Plezier!! Snel en niet veel wachten tot al je punten zijn opgeteld..het is snel omgedraaid. Hou ervan!!
Nou, ik heb net een recensie gegeven over hoe leuk ik het spel vond, sprak te snel niveau 296 is onmogelijk om te halen, jammer, ik had genoten van dit spel, ik heb het verwijderd
Verslavend goed
Hoe verlaat je dit spel in vredesnaam?😡
Marble Puzzle Shoot Priložnostne tvnd
Geweldig spel, maar verminder advertenties
Marble Puzzle Shoot Εύκολα axft
Kan niet voorbij level 295 komen..is dit een storing?
Een goede tijdmoordenaar.
Ik vond het geweldig totdat ze de baasniveaus weghaalden, waarom deden jullie dat allemaal?
Ik hou van dit spel en ik ben er erg verslaafd aan. Problemen met level 1617. Ik heb geen controle over waar de bal heen gaat. Daarom kan ik er niet langs. Nog iemand problemen? UPDATE, ik ging terug en ontdekte dat als ik op een bal van dezelfde kleur zou richten, ongeveer 3 rijen eroverheen, deze uiteindelijk zou raken. Ik bleef dit doen totdat de meeste ballen op waren, waarna het spel normaal werd gespeeld. Net 1670 gehaald.
Gewoon te veel advertenties, geen optie om te betalen om de advertenties te verwijderen
Geweldig kader voor oude persoon die haar geest probeert te verbeteren 😊 BEDANKT
In het begin was het een leuk spel. Het ging een beetje naar beneden nadat de lichtblauwe ballen waren geïntroduceerd. Het verschil tussen lichtblauw en donkerblauw is veel te klein. Soms komt de bal helemaal niet in de buurt van de plek waar werd gewezen. En absoluut het ergste is dat op het meest cruciale punt, wanneer je op het punt staat te verliezen, je zicht wordt geblokkeerd door een enorme pop-up die je vertelt dat je verliest. Nou, ik probeer dat te vermijden, als je me maar de kans gaf om dat te doen...
Ik vind het spel leuk, maar het is de reclame voor mij als ik een level win in een spel dat ik wil blijven doen, niet door de reclame gaan zitten
Ik hou van dit spel, maar niet meer
De niveaus zijn veel te kort, wat leidt tot veel te veel advertenties. Er zijn andere versies van dit spel die veel leuker zijn om te spelen.
Te veel advertenties
Marble Puzzle Shoot Εύκολα axft
De game is leuk, maar je komt vast te zitten op een moeilijk niveau zoals 162 en er is geen plaats waar je power-ups kunt kopen
Leuk, maar soms als ik bij de laatste paar ballen kom, verandert de kleur niet, dus er is geen manier om te winnen.
Slechtste game die ik ooit heb gezien...
Adverteren hi hai maar beste spel
Het is een leuk spel, het helpt me veel als ik emotioneel down ben
Ik wilde dit spel graag uitproberen, maar 10 minuten en er staat nog steeds IN BEHANDELING. UGH misschien is het geen goed idee?
een leuk spel met heel veel advertenties edit: alhoewel waarom kun je geen muziek spelen terwijl je het spel speelt, dat is nogal dom
Tag Team Karate Fighting Game Pakikipagsapalaran muo
Ik vind het geweldig, maar het begon met glitches bij 337 en geeft me niet de kleur die ik nodig heb, ik heb bijvoorbeeld een rode en hij geeft me alleen geel
Tot nu toe goed... maar het is nog maar vroeg...
Magnifiek perfect👌🏾🥰👍🏽🙏🏿
Ik geniet van dit soort spel. Waar ik nog meer van hou!! Korte advertenties!! Ze zijn erg kort. Ik weet binnen een paar seconden of ik een game wil uitproberen. Ik heb games met buitensporige advertenties van 30 seconden verwijderd, ze verspillen te veel van mijn speeltijd.
Ik waardeer het echt zo. Bedankt voor deze app. Het is echt een stressverlichter.
Leuk
Het is cool tot nu toe
leuk ontspannen spel
OK
Ik ben net begonnen met het spel. Meer imformtion over het spel kan ik je niet geven. Ik beantwoord je gast als ik level 100 bereik..!!
Te veel reclame
D advts tonen juwelen op ketting, maar het is niet hetzelfde op niveau 1, dus duim omlaag slechte misleidende marketing, d visuals zijn niet hetzelfde. Beter worden.
Te veel advertenties
Het is de eerste keer dat ik dit spel speel 🎯🎯 het lijkt me leuk
Ik speelde dit spel vroeger als kind. Ik ben dol op deze game, dit is een van de games waarvan ik blij ben dat die niet is veranderd.
ADS wanneer de app wordt geopend. ADS als het spel is gepauzeerd. Als je van ADS houdt, download dan dit spel.
Leuk spel..eenvoudig, gemakkelijk en ontspannend om te spelen.