Post by fuzmolisavwealth on Mar 9, 2022 19:59:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lords Mobile: Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lords Mobile: Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Lords Mobile: Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Underholdende 5 minutters spil. Endnu et pay or die-spil .. hvad med et godt spil skak, eller måske læse en bog.
Spillede dette spil i 2 år nu, det er ret godt, jeg vil anbefale at spille, hvis du har tid, eller du kan bruge nogle penge. Jeg vurderede det til 4 stjerner, da det er lige så svært at få materialer som at finde en lille nål, du har mistet i købmanden
Er jeg en tårnforsvarsspiller? Ikke før jeg opdagede dette spil af høj kvalitet, et imponerende actionfyldt spil, det er det også med dets fremragende grafik, meget magitive kongeriger, eksotiske skabninger af enhver art, der er masser at lave uden at være for forvirrende og aldrig bliver kedeligt. Et retfærdigt spil med uendelige måder at tjene på din egen $-vej på tusindvis af kvadratkilometer af uendelig land fyldt med ressourcer. Angreb en fjende eller forsvar dit kongerige med eller uden en guild din beslutning, det hele er spektakulært.
Fantastisk underholdende spil
Ved
Super duper
Gode råd og retning tidligt, så ingen dårlig indlæringskurve. Gode quests og masser af aktiviteter. Sjovt indtil videre!!!
Har spillet i 2 år, det kan bestemt betale sig at vinde, men det er stadig så vanedannende, at jeg ikke har brugt en krone på det, og det er stadig så sjovt at møde nye mennesker og erobre vores fjender. Også for os fælder bør I lave en 1/2 troppetælling, det ville være fedt
Spillet i over 3 år. Brugte tusindvis. Maks. konti koster over £100.000. Spillet er fyldt med bots. Både til landbrug og angreb. Spillerbasen falder. Intet rangsystem. Gå ikke i fælden med at bruge penge i et lukket kongerige, fordi det vil være værdiløst, når riget åbner sig. IGG er ligeglad med mid spenders og f2p. De vil have penge, penge og flere penge. Lad bots køre dette spil i jorden. (de 5-stjernede anmeldelser er fra bots og noobs)
Uhhh fnaf det er meget bedre
Temmeligt rodet og avanceret at gennemskue
Ingen måde at blive stærk nok på. Alle de store vil skralde dig hele tiden. De skal tilføje et skjold, når du er blevet plukket af
Overrasket fordi de fleste spil faktisk tager længere tid at give spillere bonusser og belønninger for quests, og det tager lang tid at få gratis belønninger, mens Lords Mobile giver belønninger meget hurtigere end de fleste spil 💖💖💖
For meget p2w, men et anstændigt mobilspil
Det er ikke så godt som det ser ud til at være. ikke sjov
Meget fantastisk spil! Løber meget hurtigt og giver mange muligheder for at komme tilbage efter at have tabt!
Jeg begyndte at spille for 3 uger siden, og selvom det var sjovt, er spillet allerede blevet fuldstændig uspilleligt på grund af det stærkeste guild [ZG.] der bruger trusler, plyndring og racistisk hån. Det er umuligt at nyde spiloplevelsen under en sådan frustrerende magtubalance og uanstændigt sprog. På trods af at du har brugt penge på spillet, vil du aldrig være i stand til at holde trit med din egen overlevelse, og du vil heller ikke være i stand til at stå imod bøllerne. Jeg foreslår nye spillere, at du tager din tid og penge andre steder hen.
Jeg elsker dette spil meget,.... Prøv at udvikle dette spil mere og mere. Jeg vil gerne give 5-stjernet, men tilføj også noget spænding for f2p-spillere.. Spillet er kun for hvem, der bruger penge. Hvad ekstra sjovt for f2p-spillere?. Gaveshop låses også op til 7990 INR. hvorfor. Gør venligst dette billigere for os. Tak IGG.
Først og fremmest har jeg spillet dette spil i et par år. Forleden prøvede jeg at logge ind mellem kl. 22.00 og 23.00 min tid og løb ind i serverproblemer. Jeg faldt så i søvn, fordi jeg vågner mellem 03.00 og 04.00 på arbejde. Jeg blev angrebet kl. 0123 og prøvede at indgive et krav, men fik til gengæld at vide af dette firma, at de ikke vil hjælpe mig, fordi serveren blev rettet i den tid, jeg blev angrebet. Selvfølgelig var serveren oppe, men hvordan kan du forvente, at jeg holder mig vågen, før serveren kommer op.
For godt meget godt jeg har ingen ord til at beskrive hvor godt det er yo fortsæt det gode arbejde, men der er én ting du kan lægge i næste opdatering du kan se hvornår vi kæmper i spillet kan du ikke lægge noget hvor jeg kan når jeg sæt Amy's Jeg kan forme dem som at lave dem til trekant som hvordan du viste i annoncen, da jeg spillede mini miltha doddle Amy 2
Lords Mobile: Tower Defense Strategiya nsds
Meget flot spil, det bedste scenespil. Få nye venner, men alt, hvad de ønsker, er penge. Giv os gratis ædelstene, når vi når et slotsniveau
Dårligt...........
Ok spil til tidsfordriv
Dette spil er en pengevask. Spar dine penge og hold dig væk. Du skal bogstaveligt talt bruge værdien af en bil for at være konkurrencedygtig, og hver eneste lille detalje i spillet er designet til at holde dig til at betale!
Betal for at vinde. Hvis du ikke er villig til at betale, så bliver du kørt over af dem der gør.
Jeg ved ikke, hvorfor det ikke kunne komme, da jeg downloadede det, men da jeg spillede det på min venners telefon, var spillet fantastisk
Lords Mobile: Tower Defense Strategiya nsds
Turret Fusion Idle Clicker Boshqalar gizs
Dette spil skal være i fremtiden for vores yndlingssider og gallerier og den bedste vej til højre til dit websteds lov til det øverste højre hjørne af dit liv, og dette af det meste af min yndlingsdel var det eneste du behøver at få held og lykke til alle, der har været det vigtigste til fælles. det var lidt mere end bare det samme tidspunkt, og så vil jeg have en god måde for den bedste måde at gå i seng til sidst, vælg at gøre det for det bedste held og lykke med dine venner.
Hver ting i dette spil er bedst på niveauet, men jeg ville ønske, at spillet skulle give en opdatering vedrørende få ting under 1.) Vi kan få helte til mytisk karakter, hvilket øger hans/hendes statistik 2.) Vi kan opgradere juveler til mytiske niveauer øge deres statistikker 3.) opgradering af helte til rang 9 stigende kommando og en ekstra statistik Og sidst og endnu vigtigere en ny række fælder og tropper 6.) Niveau 5 fælder og niveau 6 tropper
Jeg har spillet dette i 4 år tror jeg. De har gjort det meget bedre til f2p, end det plejede at være, og de tilføjer konstant nye minispil og begivenheder. I de sidste 2 år har de virkelig intensiveret det og gjort det til en bedre oplevelse. Jeg er ikke så interesseret i det, som jeg plejede at være, men den konstante udvikling får mig til at vende tilbage. Jeg er ikke længere P2P, og jeg har det stadig fint.Der er en tendens i dette spil til at gå i panik som ny spiller, og jeg opfordrer dig til ikke at gå i panik. Du vil have det fint og vil finde din niche.
De seneste vedligeholdelsesproblemer har forårsaget loginproblemer hos mig. Jeg har lige fået opbygget min styrke og fået opbygget min hær, og jeg går for at komme videre i morges, og det giver mig en fejlmeddelelse om vedligeholdelsesproblem. Jeg kommer tilbage på det 1400, når der står, at jeg har lov til at komme på igen, og nogen havde lige angrebet mit slot og dræbt hver eneste af mine tropper. Jeg er mere end sur, fordi jeg ikke kunne komme videre og sætte et skjold op. Jeg havde tænkt mig at købe nogle af pakkerne i dag, men herefter tror jeg, jeg består.
Dette er et sjovt spil at spille, hvis du kan lide at høre og ideer, du burde om mere plads til gårdene og flere niveauer, fordi det at sidde fast på niveau 60 er okay, men ikke på samme tid
dette spil kan være sjovt, men forvent ikke, at du er i stand til at konkurrere efter et par måneder, medmindre du planlægger at bruge et par 100,00 om måneden. selv da vil du være ringere stillet. faldrater er forfærdelige. igg har bygget dette spil til kun at være venligt over for spillere, der har endeløse bankkonti. medmindre du planlægger at leve under et skjold.
det er okay
Ved at spille det fra de sidste 2 år, var spillet først fantastisk, et af de bedste online strategispil med fantastisk grafik. Men efterhånden er det ligesom at betale for at spille (det er for store pengeforbrugere), hvis du ikke betaler, uanset hvor stor du er, bliver du nulstillet. Og al din tid og penge, hvis du brugte noget, bare spild.
Bedste spil nogensinde, men jeg giver kun 2 stjerner, fordi der tages forskning i mange dage/måned/år for at fuldføre det. Jeg er træt af at vente på det her
Idk
Tænk mange gange om du vil spille dette spil. Faktisk er jeg en meget tålmodig fyr. Dette spil har brug for måneder, endda år og mere for at opbygge dit kongerige. Hver gang jeg bygger det meget lang tid, angriber nogen med uretfærdigt niveau det. Så du skal genopbygge og genopbygge igen fra nul. Du er nødt til at alarmere dig selv for at sætte skjold og læ, efter du gik for at samle ressourcer, ellers vil nogen med uretfærdigt niveau mobbe dig. Ja, jeg er enig med de andre, der siger, at det er helt P2P-spil. Nu siger jeg op
Server er nede konstant
Pay2Win. Ellers fint Edit: Holdet arbejder på at gøre spillet mere gratis at spille venligt. Som altid får folk, der betaler et kæmpe boost, men IGG har sikret, at de mennesker, der ikke betaler, også får glæde af daglige gratis belønninger og boosts.
Billederne vist her er ren fantasi. Spillet ser ikke sådan ud, og du kan ikke gøre de ting på den måde, de viser. For det andet er dette 100 % et p2p-spil. Træk din pung frem og giv den bare til dem for at vinde. Nogle helte koster $10.000 at købe. De gear du vil have en anden 10K derefter at opgradere det helvede jeg mistede regne på omkostningerne.
Jeg har en kærlighed og had til dette spil. Jeg elsker at have det sjovt og lege med og mod fantastiske mennesker. Men mit had til dette spil konstant vedligeholder, er der folk i spillet, der taler om had mod race, religion og taler om voldtægt, som jeg var nødt til at rapportere om en person, og intet blev gjort. Der bliver ikke gjort noget mod dem, der har bots, der fortæller dig, om du er online eller slukket. Virkelig uretfærdigt. Igg er nødt til at rydde op i de medlemmer, der snyder systemet.
Kedelig og dårlig
Timer hele vejen!