(Android) Cooking Family : Madness Restaurant Food Game koder generator primogems
Feb 17, 2022 14:56:59 GMT
Post by arwalgumaquad on Feb 17, 2022 14:56:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Dette er et meget godt spil og smukt Ah det er sjovt, men det er så kedeligt
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game உருவகப்படுத்துதல் tfrz
Dette spil knebler spillere ud af deres mønter! Hjælp mig venligst med at forstå, hvordan jeg havde 701 mønter...vandt 568 mønter...men kun endte med 763 mønter!!! Hvordan Sway???!!! Det hænger ikke sammen i nogen form for matematik! 🧐🤓🤔🙄😒 Afinstallerer🤬
De river dig af, når du køber boostpakkerne. Siger du 2 hver af varerne, og jeg har aldrig modtaget dem. Rapporterer dem til min kortholder som svindlere. Det er sket en gang før. Vær opmærksom
Spillet er sjovt, men jeg hader, at der ikke er nok kunder og tiden løber ud, og de får dig til at se en annonce i 10 ekstra sekunder. De burde få dig til at se annoncer for noget, der er mere værd end kun 10 sek. Det er bare for meget at se på reklamer
Dette er et fantastisk spil..men MANGE til mange annoncer. Dette spil har de fleste annoncer, jeg nogensinde har set. Skal forbedres!!
For mange annoncer
Dejligt spil 👍👍👍👍👍 Jeg elsker det
Spændende spil god grafik og udfordrende niveauer
Jeg elskede det indtil i går aftes. Prøver at spille i Rom rn, men det vil ikke spille, når jeg går tilbage til den tidligere verden, spiller det, men det vil ikke spille i Rom længere. Vil skifte stjerner, hvis det bliver rettet. Thx
At vise én ting og give nogle andre ting 🤯😤😤
Spillet gik fint indtil nu. Spillet har så mange fejl. De ekstra spil som food truck-udfordringen, det virker slet ikke. Efter at have fuldført niveauer bliver der kun tilføjet 100 mønter, selvom du vandt 1000 mønter, hvorimod det samlede antal tjente mønter før blev føjet til de eksisterende mønter. Har også prøvet at opdatere. Virker ikke. Alligevel gav 2 stjerner, fordi spillede indtil 50 niveauer og nød indtil da.
Dette spil er så dejligt, men mens vi når 15 niveau, vil det ikke kun fungere, og det vil vise madlavning familie, og det stopper kun der, det er derfor, slettede spillet, dette spil er så dumt, at jeg ikke kan lide dette spil
Der er et spil præcis som dette, og ja, jeg ved, hvad plagiat er. Det spil er madlavningsdille. Dette spil blev skabt efter madlavning dille slå det op. Jeg prøver ikke at være den dårlige person, men jeg ville bare påpege det.😒
Jeg har samlet 94/95 nøgler. Jeg har allerede tjekket, og jeg har fået alle nøglerne. Venligst hjælp
Ret venligst dit spil! I niveau 72 new delhi brugte jeg 2 Double Cash, men da starten var det ikke niveau 72!!! Ingen kunde overhovedet!!!!!! Jeg kan lave mad, men ingen kunder. Efter at jeg vendte tilbage til verdenskortet, blev mine 2 Double Cash trukket fra, selvom jeg ikke kan spille niveauet. Mistede bare sådan mit dyrebare boost 😡😡😡
Hehehe pahingi skin ni chou at layla sa mobile legends plss
(.Alanis.) 22/70/91
Cooking Family :Craze Madness Restaurant Food Game Simulare gii
Latterligt antal tilføjelser mellem hver gang.. og ikke kun 1 tilføjelse, nej mindst 2 tilføjelser. Jeg ved, at dette er et freemium, men det er ikke bare irriterende.
Dette spil er det bedste madlavningsspil nogensinde, men det eneste problem er, at jeg har konkurreret på alle niveauerne også 115 har selv fundet alle nøglerne, men kan gå til næste niveau, der står, at jeg skal finde flere nøgler, at jeg har 116/ 115 som jeg ikke forstår. Vær venlig at hjælpe mig med at kigge ind, for jeg kan virkelig godt lide spillet, og jeg vil ikke slette det. Tak Venligst lås op eller åbn citatet. Jeg finder allerede alle nøglerne i Rom by, og det nye citat er endnu ikke tilgængeligt
Virkelig meget flot spil, men et niveau i pizzaen kan man ikke gøre det uden at bruge så mange ædelstene på kræfter... De 45 sekunder ser ud til kun at være 15 sekunder.. Lidt som snyd lol😂😂😂😂
Sikke et sjovt spil det her skal lave min makeup og det er spilannoncer. Spil den her fundne tid
Mobile Legends: Bang Bang Jangovar qac
dette madlavningsspil er fantastisk, og jeg elsker det virkelig farven på maden er god grafikken er meget flot, men jeg håber at tilføje flere små minutter i dette spil, men jeg elsker virkelig dette spil❤
Jeg har brug for flere verdener, jeg har færdiggjort kortene. Jeg er så afhængig.
Kan ikke åbne den nye verden
Jeg kan godt lide dette spil
Jeg kan godt lide denne spilleautomat, men nu vil den slet ikke lade mig spille. Det sætter maden op, og der kommer ingen kunde. Kan du ordne dette, jeg vil gerne fortsætte mit spil.
Alt for mange annoncer.. du kan ikke starte et nyt niveau uden at se annoncer først
Presset, men glad for at spille
Super, spil jeg kan lide favorit
Har nogle hikke, men det er sjovt
Jeg har virkelig nydt dette spil, men jeg slog New Delhi-niveau og har ventet i flere måneder på, at det næste niveau åbner sig 🤔 Jeg tror, jeg bliver nødt til at slette dette spil, hvis den næste verden ikke åbner snart 😪
SNYDE! Når jeg har scoret 1412 mod dem 1400!!
Sjovt indtil videre.
God fornøjelse indtil videre, ikke vurderet højere som kun lige downloadet......
Spillet hænger
Dejligt spil. "wow" oplevelse
Af nogle grunde slettede jeg fejlagtigt, og nu har jeg downloadet det tilbage, men efter at have spillet det første niveau, stopper spillet bare af sig selv, jeg ved ikke hvorfor. Jeg har prøvet flere gange, men stadig
Spillet er så stort
Annoncer efter hver gang, er meget irriterende. Heller ikke kun én annonce. Det er tre. Hvordan nogen har tålmodighed til at spille dette med det beløb slår mig. Afinstallerer.
Det er et godt spil, jeg kan lide det
Nyder at spille dette spil, så er alle niveauer pludselig væk.
Cooking Family :Craze Madness Restaurant Food Game הדמיה hiea