Post by desigigefe on Feb 10, 2022 6:22:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knife Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knife Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp tokens ▞▞▞
▞▞▞ Knife Hit 2022 version ▞▞▞
Castle Clash: Guild Royale Strategie mgff
bra spel roligt MEN kan du spara nivåer för när jag missar en kniv måste jag återställa hela spelet som är sååååå dåligt hoppas du kan fixa det
det är ett utmärkt spel och jag älskar det på sistone, men om jag stängs av appen kommer knivarna inte att skjuta och sedan kraschar appen så jag måste ändra min recension till 2 stjärnor, snälla fixa det här, det blir ospelbart och kraschar närhelst appen ger mig tillägg att jag måste avinstallera om det inte är fixat
Det här spelet är fantastiskt! Det finns inte många annonser.
kniv Hit-All Challenges Knife Hit Game APK - Android Apps ...
Noll kaliber vr-spel
Det här spelet är riktigt coolt, det är fantastiskt, utmaningarna är stora, att få äpplen är lätt, men ett litet problem - det låter mig titta på videor för att få fler äpplen eller låsa upp en kniv - så det är därför jag betygsätter det fyra c
För mycket reklam
Helt lätt men svårare om man inte kan spela ordentligt. Jag kan rekommendera, men man blir nog trött ganska lätt. Bra tidsfördriv ibland.
Bra och roligt spel. Hjälper verkligen att fördriva tid utan att veta. Det finns annonser även om det inte är mycket störande. Jag skulle rekommendera det till alla. Om du också kunde lägga till några andra saker som topplistor och minispel skulle det vara bra.
Knife Hit Zręcznościowe tkxe
PHONE IN YOUR HAND in Swedish Translation - TR-Ex
Interiority | LinkedIn
Jag älskar det här spelet eftersom det här spelet är väldigt avslappnat för....... När vi är i dperation och ilska måste vi spela det här spelet 🎯 det är därför jag paly det här spelet och koppla av i 5mint ☺️🙄
This week, Benjamin and Chance discuss the latest changes in iOS 14.5 beta 2 including shareable lyrics in Apple Music, as well as ponder
Även om det har "för många annonser" och "håller frysning" betyg, här är mitt råd. STÄNG AV DIN WIFI INNAN DU SPELAR. Det kan lösa allt detta och kan vara ett bra spel utan alla dessa problem.
Tvingar dig att betala för det, annars kan du inte trycka på knapparna under en viss tid. Tvingar dig att vänta med att spela och jag pratar inte om annonser. Inte spelbart alls.
spelet är bra men snälla förklara för mig vad poängen med ett spel är om det dyker upp ett tillägg varje gång jag startar det och jag förlorar omedelbart också vad är poängen med att vänta på ett tillägg för att få ett liv om jag när jag hoppar över det får en ohoppningsbar lägg till så FÖRKLARA
Inte särskilt bra spel, det är alltid samma nivå...
Bra spel men för mycket reklam
Det finns för många annonser men det finns en lösning bara stäng av wifi och då får du inga annonser även om du vill
Okej, bra spel, älskar det Skulle ge fem stjärnor - ett problem. KAN DU INTE LÄGGA POPUP-ANNONSER MEDAN JAG ÄR I MITTEN AV KNAPPEN, SÄRSKILT NÄR IM I EN BOSS FIGHT PLZ RUEUEHHEGWHWVNW Jag älskar spelet tho
Spelet är roligt men jag vet inte vad som är värre. Den stora mängden annonser eller hur många gånger appen kraschar.
T E R R I B L E G A M E . Jag skulle vilja börja med det faktum att spelet kör en annons mitt medan du spelar det, MYCKET fel (vet inte om det bara är mitt) har av cheferna (som sällsynta och legendariska som riddaren, vattendräkten, etc). Jag skulle inte ladda ner den om jag var du. Men jag är inte du så gör vad du vill. Upp ditt spel, Estoty och KetchApp
Jätte kul spel
Spelare kommer att kunna identifiera lastbilarna med sin röda färg och “Fork Knife” -gula logotypen ovanpå baldakinen. En lastbil ligger norr om Lazy Lake,
Det är ett bra spel bara fördröjningen i början gör att du blir stökig
WoW! Det är det enda ord som kan beskriva detta spel. Det är fantastiskt och lätt att spela, har knäppa chefer och knivar och samtidigt väldigt utmanande. Annonserna är inga problem eftersom jag spelar offline. Jag önskar att det blir fler uppdateringar och nya chefer tillkommer.👍👍👍
Midnight Club 9 (23.00) - Gamereactor
Den superbh
fryser börjar hela vägen i början inte tillräckligt många chanser att spela blir gammal
Ospelbar mängd annonser
Det är tråkigt att se hur girigt det här företaget är. Annonserna är var 1:e minut och VIP-prenumerationen är endast veckovis till ett löjligt pris. Det är synd att du inte riktigt kan njuta av ett så bra spel eftersom skaparna försöker mjölka dig för dina pengar.
Spelet är supersnyggt men jag såg i kommentarerna att vissa säger att spelet är glitchy men du borde köpa dig en ny telefon.
Detta "spel" bad om att få tillgång till mina media och kontakter. Jag borde bara ha tagit bort det då, men jag klickade på avvisa och försökte. Även om det var något underhållande de första minuterna slutade det bara att fungera och kraschade hela tiden var 15-25:e sekund efter att jag började spela. Efter ett par minuter av detta tog jag bort appen.
Jag gillar verkligen det här spelet men när jag laddade ner det och började spela var det laggt och det tog allt äpplet och gick sönder min telefon KETCHAPP fixa ditt dumma lilla spel
dåligt spel nu. extra fortsätt inte dyka upp nu. äpplen för video dyker inte upp. så illa. kan inte ta fler äpplen efter det. varför ökar chanserna att inte vara med i spelet?
Fy fån emil suger på detta skötspel
360Player for Android - APK Download
jag var besviken så det hände något igår, jag avinstallerade spelet helt och hållet och... allt varje timme, minut, sekund jag slösade bort på det här spelet var bara ett slöseri med tid, mina framsteg gick förlorade (även jag hade alla knivar i spelet)
BLABLABLAAAA DÅRLIGT SPEL
Det här spelet är så roligt enligt min åsikt att jag föreslår att du laddar ner det men anledningen till att jag betygsätter 4 stjärnor är för att när du någonsin slutför en boss och dör i en annan omgång får du samma chef och du har redan gjort det så jag föreslår att du bara fixar det och ja bra spel
Jätte bh spel
Det är fantastiskt .. det har så vackra knivar och animationen är också så söt .. men det enda som stör mig är alltid när vi startar spelet så börjar det alltid från steg 1 och det avskräcker bara att spelet alltid är från börja .. men bra 🤩